محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

محمد امین گل پسر مامان و بابا

جلفا

1393/5/25 11:36

دیروز صبح به طرف جلفا رفتیم گل پسرمون می گفت بریم پارک بعد خودش نظرشو عوض کرد و گفت بریم جلفا بعد پارک از ابتدای حرکتمون با ثنا کلی بگو مگو و .... داشتند من و بابایی هم که عصبانی بالاخره بعد از 1 ساعت دوباره با آبجی ثنا دوست شدند و ما هم خوشحال محبت ولی باز هم ...... برای صبحانه صوفیان نگه داشتیم و بابایی با بچه ها والیبال بازی کرد و بعد از صبحانه حرکت کردیم ساعت نزدیک 11 بود به جلفا رسیدیم و رفتیم بازار روسها و بازارچه مرزی و فقط فاتح میدان گل پسرمون بود که دو تا اسباب بازی از این بازار ها بابایی براش خرید و بقیه دلخور

بعد از ناهار گل پسرمون با هزارتا قربون صدقه خوابید و من هم از فرصت استفاده کردم و ازش عکس گرفتم ...

به جای بالش زیر سرش این بطری رو گذاشت و گفت آخیششش چقدر راحتهتعجبمحبت

عزیزم

اینم از  خریدهاش

هواپیما

اینم کنار رود ارس

گل پسرم

رود ارس

شیطون

شب ساعت 9 به خونه رسیدیم گل پسرمون راضی نبود و میخواست بریم پارک منو بابایی هم که خواب آلودخسته

بانو
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
یه دوست
سلام هزار ماشالا چقد محمد امین رو یه روزایی دوست داشتم.هر شب نگاه عکساش تو وبلاگتون می کردم. خدا حفظش کنه. ممنونم لطف دارین نشناختمتون
مامان آیلا
ماشا اله به این نیرو تازه بعد اون همه گردش باز پارک خدا به ما هم یک صبری بده بتونیم از پسش بربیایم
محمد امین جون فکر نکنم از نظر خرید به شما بد گذشته باشه مبارکت باشه آره واقعا راضی هم نبود و اسباب بازیهای بیشتری می خواست