محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

محمد امین گل پسر مامان و بابا

امتحان

چند روز پیش تو مدرسه از گل پسرم امتحان کلی  که مربوط به کتابهای کلاس اول بود گرفته بودند . وقتی ازش در مورد سوالها پرسیدم گفت: یک سوال این بود که کدامیک از موارد زیر (شکلات، سیب، فلفل )مزه تلخی دارد و من هم شکلات را علامت زدم .تعجب کردم و گفتم پسرم شکلات مزه شیرین دارد باید فلفل و علامت میزدی گفت مامان شما همیشه شکلات تلخ می خرین و می خورین من هم اونو علامت زدم ...
17 مهر 1395

جشن تولد 7 سالگی

دیروز تولد محمد امین نازنینم بود. تولدت مبارک عزیز دلم دقیقا از فردای جشن تولد پارسالش محمد امین از من می پرسید که چند روز به تولدش مونده و من هم ماهها رو تبدیل به روز می کردم و بهش می گفتم و این چند ماه آخر هم که تقریبا هر روز میپرسید . بالاخره تولد گل پسرم شد و چقدر خوشحال بود و چقدر هم با من همکاری کرد و مراقب بود آشپزخونه خلوت باشه تا من کیک تولد و شام تولدش و آماده کنم.     ...
9 شهريور 1395

اولین روز مدرسه و جشن شکوفه ها

آغاز سالتحصیلی جدید را به همه دانش آموزان عزیز از جمله گل پسر عزیزم تبریک می گویم محمد امینم امسال دانش آموز کلاس اول ابتدایی هست و طبق روال هر سال امروز که 31 شهریور هست به مدرسه رفتند گل پسر عزیزم خیلی شاد از خواب بیدار شد و لباسهاش رو پوشید گلی که برای معلمش تهیه دیده بودیم رو برداشت و راهی مدرسه شد ..... توی راه نظرش عوض شد و میگفت که من خجالت میکشم گل رو بردارم و من گل بر نمیدارم بالاخره بابایی گفت من گل و بر میدارم و وارد مدرسه شدیم تو مدرسه فقط چند دقیقه همه جا رو نگاه کرد و بعد با چند تا از بچه ها شروع کردند به لی لی بازی کردن و کلی بپر بپر کردند طوری که تمام یکساعتی که در حیاط بودیم حسابی خودش رو خسته کرد بعد هم م...
31 شهريور 1394

تولد

محمد امین عزیزم نفس مامان و بابا پسر دوست داشتنیم تولد 6 سالگیت مبارک شاد شاد شاد باشی کیک مامان پز  گل پسر عزیزم که خیلی عجله داشت مراسمات تولد سریع انجام بشه و برسه به مرحله کادو دادن   ...
8 شهريور 1394

روستای پاکچین

عکسها مربوط به یک گردش یکروزه (پیاده روی و کوهنوردی)به روستای پاکچین نزدیک شهرمون هست. مشغول صبحانه خوردن چه لقمه ای هم گرفته مشغول کندن و کاووش مشغول شیطنت یکمی هم بالاتر بالاخره موفق شد     ...
27 مرداد 1394

آستارا- اوندویل

تو تعطیلات عید فطر به آستارا رفتیم و بعد در ساحل لوندویل چادر زدیم و دو روز اونجا موندیم خیلی به ملوسک ما خوش گذشت و همش می خواست توی آب باشه... ...