محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

محمد امین گل پسر مامان و بابا

شیشه شیر

1391/5/14 13:52
نویسنده : مامانی
256 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ١١/٤/٩١ مامان آیلا به من گفت که چطوری آیلا جون رو از خوردن پستونک منصرف کرده منهم همون روز ظهر که محمد امین رو از مهد کودک برداشتم و بردم خونه طبق روال همیشگی وقتی ازم شیر خواست شیر را به جای شیشه شیر،  توی لیوان براش آوردم و گفتم پیشی شیشه شیر را برده برای بچه هاش تا گرسنه نمونند اولش ناراحت شد ولی بعدش احساساتی شد و گفت بازم شیشه شیر می خریم و میدیم پیشی ببره برای بچه هاش امروز بعد از گذشت سه روز بعضی وقتها مخصوصا وقتی خوابش میاد شیر را با شیشه می خواد ولی من مقاومت می کنم و ماجرای پیشی رو دوباره براش تعریف میکنم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ایلیا و خاله ریحانه
14 مرداد 91 14:39
آخی نازی
این پیشی بدبخت
چه دنیای قشنگی دنیای بچه ها
ایشالله زودی ترک کنه این شیشه رو و شما هم خیالت راحت شه عزیزم
پیش ما هم بیاین .


ایشاالله ممنونم که به ما سر زدین
مامان آیلا
19 مرداد 91 10:48
هورا آفرین مبارکه . آخ قربون این پسملی دست و دل باز برم که به فکر پیشی ها هم هست

ممنونم خاله جون
❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 11:39
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........

ممنونم مامان آزی که به ما سر زدید