محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

محمد امین گل پسر مامان و بابا

روشهای دوست یابی

1392/10/4 13:16
نویسنده : مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر گل پسرم رو بردم دکترشکلکهای
جالب و متنوع آروین آخه چند وقتیه که نفس کشیدن از بینی براش مشکل شده ، حدود یک ساعتی که در مطب بودیم محمد امین مدتی ساکت بود و کنار من ایستاده بود ولی کمی بعد دیدم که گل پسرمون با دهانش صداهایی مثل بوس کردن و صدای اردک در میاره بهش گفتم که اینکار خوب نیست اونهم تکرار نکرد بعد از اینکه از مطب بیرون اومدیم بهش گفتم چرا این صدا ها رو در میاوردی گفت: می خواستم که یکی از بچه های اونجا با من دوست بشه تعجب کردم و خندم گرفت 36_2_35.gifبهش گفتم که برای دوست شدن با بچه ها باید بری پیششون و خودت را معرفی کنی و اسم اونها راهم بپرسی و بعد باهاشون دوست بشی گل پسرم هم قبول کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)