محمد امینمحمد امین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

محمد امین گل پسر مامان و بابا

حوض پارک

1392/6/12 9:05
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر تو پارک دانشگاه بودیم و گل پسرم مشغول دوچرخه سواری اطراف حوض بود (بیشتر شبیه یه برکه است) که دوچرخه اش با سنگهای کنار آب برخورد میکنه و گل پسرمون میافته توی آبني ني شكلك تعجبناراحت

بعد خودش با کمک آبجی ثنا میاد بیرونچون من اونجا نبودمبا کمک نگهبان پارک و یکی از خانوم های اونجا لباسهاش رو در میارن و میبرن توی بوفه و صاحب بوفه کتش رو تن محمد امین میکنه وقتی من رسیدم ثنا گفت که چی شده استرسوقتی رسیدم بوفه دیدم گل پسرم مثل موش آب کشیده شده بودنگرانقلبلبخندشلواری که محض احتیاط برداشته بودم و تنش کردم و بغلش کردم یک چایی رنجبیلی هم بهش دادم تا گرم بشه و منتظر بابایی موندیم که لباس بیاره، محمد امین همش لباس می خواست میدونین که برای چی بله می خواست دوباره ورجه وورجه کردنهاش رو شروع کنه1193378426-422.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)